A place for Mobilism members to meet other Mobilism members!
Aug 15th, 2007, 1:07 pm
Er zijn al voor behoorlijk wat talen een apart topic gemaakt, maar een Nederlandstalige ontbrak, tot nu toe dus. :)

Voor vragen of wat dan ook, hier kan je alles gewoon in het Nederlands doen. Of het nu PPC gerelateerd is of niet, er is meestal wel een passend antwoord te vinden.

Voor de beginnende gebruikers, alvast welkom op PPC Warez.
Aug 15th, 2007, 1:07 pm
Aug 16th, 2007, 11:13 am
Hoi,

hier zo'n beginnende gebruiker van het forum, maar denk redelijk ervaren met PPC's.
hoewel ik me tegenwoordig meer met smartphones bezig houd, ze zijn iets kleiner, maar even handzaam en het beeld is scherper doordat er geen touchscreen overheen ligt. (wat mij, bij het bekijken van films, nogal stoorde.)

Groetjes
en tot snel
Aug 16th, 2007, 11:13 am
Aug 16th, 2007, 3:06 pm
Welkom, ik hoop dat jullie het hier naar je zin hebben/krijgen, eventueel ook wat posten. ;)
Voor zowel PPC als smartphones is zat te vinden, dus dat gaat wel goed komen denk ik.
Aug 16th, 2007, 3:06 pm
Aug 18th, 2007, 6:44 pm
hey, ik heb deze topic gemist. Alle nederlands welkom op deze forum :D

bedankt voor het aanmaken van de topic LZF
Aug 18th, 2007, 6:44 pm
Aug 18th, 2007, 7:29 pm
Groetjes,

Ik ben ook benieuwd wat er in deze area zal gebeuren, ik hoop op veel :D

En ben eveneens blij dat er een Nederlandstalig topic gemaakt is.
Aug 18th, 2007, 7:29 pm
Aug 25th, 2007, 10:55 pm
karel wrote:En ben eveneens blij dat er een Nederlandstalig topic gemaakt is.


Iemand moet toch de eerste zijn ;), maar leuk om weer een Nederlander tegen te komen. Ik had niet verwacht dat er zoveel Nederlanders in de warez forums zitten, ik heb op verschillende forums al veel nederlanders gezien. :lol:
Aug 25th, 2007, 10:55 pm
Aug 25th, 2007, 11:07 pm
ik denk dat er meer Nederlanders hier op deze site zitten dan je denkt, maar de meeste Nederlanders kunnen toch behoorlijk goed Engels, dus daaraan herken je in ieder geval niet of t een Nederlander is :)
ik adviseer dan ook om gewoon in je profiel te zetten dat je uit Nederland (of België uiteraard) komt.

Warez is juist hetgene wat het leuk maakt, om spul te hebben wat anderen niet hebben of in ieder geval veel eerder. Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer TomTom 7 gaat uitkomen hehe 8)
Aug 25th, 2007, 11:07 pm
Sep 2nd, 2007, 4:57 pm
LZF wrote:Warez is juist hetgene wat het leuk maakt, om spul te hebben wat anderen niet hebben of in ieder geval veel eerder.


Ja veel eerder is natuurlijk het mooiste, ik herinner me nog dat ik een spel ander half maand voor release al binnen had (commandos stike forces), toen ik hem had uitgespeeld kwam hij net de winkels binnen lopen :lol:

LZF wrote:Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer TomTom 7 gaat uitkomen hehe 8)


Tomtom valt de laatste jaren hard tegen, in vergelijking met tomtom 3 is er niet echt veel veranderd....alleen een nieuwe menu'tje. Voor mij blijft het nog altijd iGo 2006 SE/Miomap 3.2 . Ik zit alleen nog op die cebit editie te wachten en de nieuwe miomap 3.3
Sep 2nd, 2007, 4:57 pm
Sep 2nd, 2007, 8:54 pm
Kan zijn dat TT is stil blijven staan qua interface in vergelijking met iGO, maar ik blijf de gesproken instructies waardeloos vinden van iGO. En dat is volgens mij niet op te lossen met een andere stem, het ligt volgens mij wel iets dieper.

En Miomap is voor mij waardeloos omdat het geen VGA ondersteunt dus die valt sowieso al af. :)
Sep 2nd, 2007, 8:54 pm
Sep 3rd, 2007, 8:58 pm
LZF wrote:Kan zijn dat TT is stil blijven staan qua interface in vergelijking met iGO, maar ik blijf de gesproken instructies waardeloos vinden van iGO. En dat is volgens mij niet op te lossen met een andere stem, het ligt volgens mij wel iets dieper.

En Miomap is voor mij waardeloos omdat het geen VGA ondersteunt dus die valt sowieso al af. :)


wel iGo heeft een nieuwe tallent erin gepropt, die stem is wel veel beter (in mijn ogen)
Sep 3rd, 2007, 8:58 pm
Sep 6th, 2007, 10:29 pm
Twingo wrote:
LZF wrote:Kan zijn dat TT is stil blijven staan qua interface in vergelijking met iGO, maar ik blijf de gesproken instructies waardeloos vinden van iGO. En dat is volgens mij niet op te lossen met een andere stem, het ligt volgens mij wel iets dieper.

En Miomap is voor mij waardeloos omdat het geen VGA ondersteunt dus die valt sowieso al af. :)


wel iGo heeft een nieuwe tallent erin gepropt, die stem is wel veel beter (in mijn ogen)

hallo allemaal
welke stem bedoel je ?
Sep 6th, 2007, 10:29 pm

Cartek 200/400/600/700/800/1000
HTC TYTNII
www.VaTop.nl > Vatop GO 7098TV-7 inch 533mHz 2 Gb WinCe 6.0
Sep 7th, 2007, 12:02 am
Welke dat dan is dat zou ik ook willen weten.

Toch denk ik wel dat het te verbeteren is door beter in te spreken, ik meen ergens ooit gelezen te hebben dat je zelf de stem kon inspreken, en als ik het juist heb, was er een lijst met wat er gezegd diende te worden.
Nu ja, als het prg maar een bepaalde tijd geeft om de stem 'erdoor' te laten zal je daar ook rekening mee dienen te houden, anders word ze afgekapt.
En uiteraard dan ook nog wie voelt er zich geroepen om zoiets in te spreken en heeft daarvoor een goede stem, ik alvast niet hoor :lol:

Toen de eerste of toch bijna eerste versie uitkwam heb ik zitten experimenteren met de kaartkleuren aan te passen, het was met vallen en opstaan omdat ik niet wist wat ik nu juist wijzigde, ik trachtte om de kleurstelling wat op TT te laten lijken en dat is deels gelukt, nadien hebben anderen zich erover gaan buigen en is er een soort handleiding gekomen van wat waar en hoe.
Mede daardoor denk ik dat het wel te doen moet zijn, maar nu is het denkelijk beter af te wachten wat versie 8 te bieden heeft, hopelijk komt het er snel.
Sep 7th, 2007, 12:02 am
Sep 7th, 2007, 4:50 pm
Nederlandse only from tmf tv ;)
Sep 7th, 2007, 4:50 pm

2006 - 2024 18 Years FUN with PPCW/ mobilism
Sep 7th, 2007, 8:38 pm
DJRON wrote:welke stem bedoel je ?


de stem van Marijke (v1.3) vind ik beter dan Anki
Sep 7th, 2007, 8:38 pm