Chick lit, historical, contemporary, fantasy, time-travel, paranormal romance
Jun 29th, 2021, 6:16 pm
Fout Series by Jana Aston
Requirements: ePUB Reader / 957 KB
Overview: Jana Aston likes cats, big coffee cups and books about billionaires who deflower virgins. She wrote her debut novel while fielding customer service calls about electrical bills, and she's ever grateful for the fictional gynecologist in Wrong that readers embraced so much she was able to make working in her pajamas a reality. Jana is the author of 4 books, and all of them have appeared on either the NYT or USA Today bestsellers list, some multiple times. She likes multiples.
Genre: Romance

ImageImageImage

Fout #1
Ik val altijd op de verkeerde mannen. Homo? Player? Moederskindje? Check, check en check.
Nu kan ik niet stoppen met fantaseren over een van de klanten in de koffiebar, waar ik tussen de lessen door werk. Het is gewoon een onschuldige crush, toch? Het is niet zo dat ik deze man ooit buiten de koffiebar zie. Het is niet alsof ik hem ga zien als ik in de studentenkliniek een anticonceptiemiddel probeer te krijgen. Terwijl ik een ziekenhuishemdje draag. Zittend op een onderzoekstafel. Omdat hij de dokter is. Schiet me nu maar dood.
Maar wat als de man over wie ik de vuilste, meest schandalige fantasieën heb gehad, voor één keer allesbehalve fout blijkt te zijn?

Juist #2
Mijn kinderjaren waren perfect.
Ik heb een mooi leven geleid, en ik ga het nu niet verpesten door de verkeerde man te kiezen.
Ik heb mijn zinnen gezet op de beste vriend van mijn broer.
Hij kent mijn familie al jaren. Hij is betrouwbaar en vriendelijk en knap.
Tuurlijk, hij ontwijkt me al sinds ik zes was.
Ik ben misschien een beetje te opdringerig voor hem.
Maar hij is de ware... toch?

Flirt #2.5
Ik ben verliefd op de beste vriend van mijn baas.
Gelukkig is het niet zo cliché als verliefd zijn op de beste vriend van je broer. Of op de broer van je beste vriend. Of… Ach, laat ook maar zitten. Het is stiekem eigenlijk best wel cliché, ja!
Weet je wat het ergste is? De beste vriend van mijn baas is ook zijn zakenpartner. En dat betekent dat hij eigenlijk soort van tegelijkertijd óók mijn baas is. Goed, goed, niet soort van.
Ik ben verliefd op mijn baas en Gabe Laurent is verboden terrein. Héél erg verboden terrein.
En dat is allemaal helemaal prima. Ik kan me uitstekend redden met alleen maar fantaseren over hem. Hij gaat nooit achter mijn crush komen. Nooit.
Tot een van mijn collega’s een seksquiz verzint en ik die braaf invul tijdens een saaie vergadering...
en die in handen van Gabe komt…

Download Instructions:
https://drop.download/3t8buyhwe6pe
https://uploadrar.com/v9rbh7yf3my1


Trouble downloading? Read This.
Jun 29th, 2021, 6:16 pm


If you like a book, please buy it to support the author.
If my links are dead, please use the REUPLOAD BUTTON [No posting in topics!]
Click THANKS if you like my releases